دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

به دلیل بی جنبه بودن بعضیا همش دیلیت شد

منو ببخشین اگه دیوونه بازی در اوردم

میدونم شاید پست خوبی نبود اما

فکر میکردم جنبه دارین

حلالم کنین

دیگه نمیام وب

بای



نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت10:58---25 مهر 1390
چی دیلیت شد؟
بی جنبه بازی کی؟
بگو گردنشو بشکونم آجی

کی اینجا بی جنبه بازی در آورده آجی منو ناراحت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فرشته
ساعت10:31---25 مهر 1390
سلام جیگرم من تازه فهمیدم قضیه چیه ؟ازمدرسه اومدم گفتم یه سربهت بزنم دیدم نوشتی من میرم کجامیری من تازه داشتم باهات حال میکردم به اون بی جنبه ها هم بگو ایشاا...سوسک بیوفته به جونشون

محمد
ساعت23:52---24 مهر 1390
خوب دوباره روزم خوب شد!!!!!
دمت گرم ...
بابا جان آخه این چه کاری بود با من کردی مگه نمی دونی قلبم ضعیفه! یه وقت سکته می کنم ها!
شوخی کردم.
دوست دوست داشتنی من دیگه هیچ وقت نا امید نشو.
من و بقیه دوستت داریم. تازه خواهرم هم از تو خوشش اومده و همش می پرسه این دیونه کیه؟

هیچ وقت ، هیچ وقت و هیچ وقت من رو با چوب این آدم های بی جنبه نزن.
راستی نگفتی این یارو کی بوده؟
بگو تا حالش رو بگیرم!

خوب حالا که همه چیز آرومه و منم خوشحالم و تو هم خوشحالی بهتره که برم بخوابم.
خواب های خوب ببینی...


مرضیه
ساعت23:27---24 مهر 1390
آجی به خدا من خیلی احساساتیم.....دارم میمیرم.....نروووووووووووو
این آخرین باره نرو ..... منم رفتم اگه برگردی برمیگردم ولی اگه نه به خدا اگه دیگه بیام نت....


محمد
ساعت23:20---24 مهر 1390
منم با مرضیه موافقم
تا زمانی که تو برگردی منم بای.
محمد-تمام


مرضیه
ساعت23:14---24 مهر 1390
آجیییییییی غلط کردمآجیییییییییییییییی یییییی!!!!نرووووووووووووووووو وووووآجی جونه مرضی شوخی بود ببخشید فدات شم
اصلا اگه تو بری منم میرممممممم=( (منم رفتم تا هر وقت آجیم برگرده بای


محمد
ساعت23:10---24 مهر 1390
آهای بی جنبه های مسخره !
شمایی که ادعای رفاقت دارید ولی همتون به درد چاه فاضلاب هم نمی خورید!
حق ندارید دوست منو نارا خت کنید و الا یه بلایی سرتون میارم که توی تاریخ بنویسن!


samira
ساعت22:43---24 مهر 1390
[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
*[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
**[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
***[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
****[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
*****[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
******[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
*****[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
****[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
***[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
**[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
*[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
[گل][بوسه][قلب][گل]عاشق اما تنها[گل]
•*´`*•..•*´`*•..•*´`*•…...…....…..


محمد
ساعت22:41---24 مهر 1390
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیونه ی احمق !
این یعنی چی؟

باید بهت تبریک بگم گند زدی توی روز خوبم. مرسی.

چی دیلیت شد؟ کی بی جنبه اس؟ قضیه چیه؟


مرضیه
ساعت21:58---24 مهر 1390
وااااای دیووونه از دست تو

آخه اینا چین!!!!
بچه ی بددددد
من بچه + ام.....یه کم اصلاح شو...

ولی همه جوره عاشقتم


مدینه
ساعت21:23---24 مهر 1390
سلام چه باااااااااااااحال ببخشید میرم مدرسه نمیرسم بیام
پاسخ:امان از دست شما بچه مدرسه ایااا،چقد خوب شد که من راحت شدم از مدرسه مرسی اومدی اجیییییییی:*


روياي آبي جلال
ساعت21:08---24 مهر 1390
وبلاگ زيبايي داري جييييييييييييگر
پاسخ:زیبایی از خودمه،همه اینو میدونن،تو هم بدون دیگه:D


aliiiiiiiii
ساعت21:06---24 مهر 1390


بهاره
ساعت20:58---24 مهر 1390
خدا نکشتت
شیطون باید بیاد پیش تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, ] [ 19:10 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 209109
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران